Caută
  • Mihai Vladimir Anton

Publicitatea nu este pentru oricine. Nu toata piata este clientul tau! Daca faci pantofi galbeni, te adresezi doar celor care cumpara pantofi galbeni sau celor carora le plac pantofi galbeni! Daca faci masini cu doua usi, sport, te adresezi celor carora le plac masinile astea! Daca faci masina cu design nemtesc, elegant, sau design suedez, superb, sau design britanic, frumos, bun...


Daca faci un design te adresezi celor carora le place designul acela, daca vinzi un serviciu, te adresezi celor care au nevoie de serviciul tau. Nu toata piata este tinta ta! Nu toata piata este scopul tau! Cu cat esti mai nisat, mai focusat pe un grup de consumatori cu care te poti imprieteni, cu care poti stabili relatii de lunga durata, vezi cat te costa sa obtii clienti si vezi cat de costa sa intretii clientul. Retine: sa il obtii, sa-l tii, sa-l intreti. Cu atat esti mai bine, cu atat iti merge mai bine afacerea. Nu toata piata este tinta ta, nu toti clientii sunt ceea ce iti doresti, nu. NISA = SUCCES! Larg, raspandire, difuzie, pierzi energie, pierzi bani, ROI, pa! Nisat, castig, fericire. NU toata piata este tinta ta! Nisa!

4 afișare0 comentariu
  • Mihai Vladimir Anton

Publicitatea si vanzarile nu se pot separa. Produsul, fiind in centrul atentiei, el este motorul. Departamentul de vanzari trebuie sa fie foarte bine pus la punct, publicitatea trebuie sa isi faca treaba foarte bine. Ele se trag impreuna, ele merg impreuna. Publicitatea atrage vanzarile cand vanzarile merg putin mai greu, vanzarile trag publicitatea cand publicitatea merge putin mai greu. Se sustin!


Da, vanzarile pot sa traga publicitatea si publicitatea poate sa traga vanzarile. Oamenii din vanzari sunt la fel de importanti ca oamenii din marketing. Nu te poti opri din procesul acesta niciodata. Investesti foarte mult in departamentul de vanzari, investesti foarte mult si in departamentul de marketing. Pentru ca merg impreuna, si comunica permanent: unul fara celalalt dezechilibreaza produsul. Dezechilibreaza produsul, trag in jos evolutia lui. Nu stiu de ce mai faci publicitate, de ce mai faci produsul?

2 afișare0 comentariu
  • Mihai Vladimir Anton

Ai nevoie de publicitate?


Cine are nevoie de publicitate?


Ai nevoie de publicitate? Nu stiu! Ai o afacere, ai un butic, ai nevoie de publicitate? Ai o afacere cu 5 angajati, ai nevoie de publicitate? Ai o afacere cu 100 de angajati, ai nevoie de publicitate? DA!


Ai un butic, ai nevoie de publicitate? DA!

Ai o afacere cu 5 angajati, ai nevoie de publicitate? DA!


Ce inseamna publicitatea asta? Din toate definitiile care sunt, inventez si eu o definitie noua:


Publicitate legata de marketing. Marketing-ul este gasirea limbajului, publicitatea este felul in care comunici sau felul in care vorbesti, felul in care folosesti limbajul acela. Ai gasit un limbaj, cauta-ti oamenii care sa il inteleaga. Cum faci asta? Ai nevoie de publicitate!


Ai nevoie de publicitate ca sa stie lumea de tine? Nu stiu! Muta-ti buticul, muta-ti afacerea, muta-ti afacerea de 5 oameni, de 5 angajati, de echipa de 5 super oameni, sau de 100, mut-o in mijlocul campului si stai acolo, sa nu spui nimanui unde este, sa nu-i spui nimanui ce faci si sa nu ii spui nimanui cati oameni ai sau ce fel de oameni ai, cat de buni sunt toti pe fiecare domeniu si cum lucrati toti impreuna, stai in camp si asteapta sa vina un client. Si stai...si stai...si stai...


Oare ai nevoie de publicitate? Asta e o intrebare pe care trebuie sa ti-o pui in fiecare dimineata! Cine are nevoie de publicitate? Intr-un cuvant o sa-ti spun: toata lumea!

3 afișare0 comentariu