Caută
  • Mihai Vladimir Anton

Ce este o agentie de publicitate?


De ce ai nevoie de o agentie de publicitate?


Deci, eu am un brand, eu, generic. Eu am un brand: produc, ofer, livrez, vand. Am nevoie de o agentie de publicitate? Daca eu stiu sa fac tot, stiu sa fac atatea lucruri, inseamna ca am o imagine sau un concept foarte clar despre cum e piata, ce se intampla pe piata, cine vinde, cine cumpara. Daca totusi, ai nevoie de o agentie de publicitate, inseamna ca ai nevoie de cineva si ai mai ales incredere in cineva sa te ajute cu mici detalii pe care tu nu le observi. Pot sa spun din viata mea ca este foarte greu sa fac un logo pentru mine dar este foarte usor sa fac un logo pentru tine. Imi este foarte usor sa fac o campanie pentru tine. Este mult mai usor sa faci pentru cineva. Este mult mai usor sa negociezi pentru tine decat sa negociezi pentru mine. O campanie de publicitate trebuie facuta de cineva in care ai incredere pentru brandul tau. TU esti brandul tau si atunci ca sa lasi pe cineva ca sa te comunice pe tine, ai nevoie de cineva in care sa ai incredere.


Deci, ce este o agentie de publicitate?


O agentie de publicitate trebuie sa fie...


Daca ai nevoie de o agentie de publicitate si te gandesti la asta atunci las-o sa isi faca treaba si daca are nevoie de ajutor, ajuta-o. Agentia pune umarul, asa si tu poti sa pui umarul! Amandoi puneti umarul pentru ca practic mergeti in aceeasi directie, nu sunteti doua chestii care trag una intr-o parte, una in cealalta, atunci nu mai are sens. DAR, o agentie de publicitate este prietenul tau. Poti sa comunici foarte bine.


Am o agentie, am un prieten. Nu am agentie, sunt singur si pot sa fac toate chestiile astea. E ok si asa! Daca totusi cauti o agentie de publicitate, cauta-ti un prieten, cauta pe cineva in care sa ai incredere si cu care poti sa vorbesti absolut orice. Te certi, te impaci, te certi, te impaci, unul greseste, celalalt corecteaza, altul greseste, celalalt corecteaza. In felul acesta se stabileste o comunicare coerenta si frumoasa adevarata! Foarte important, sa fie adevarata, sa fie din brand, sa nu fie inventata, sa nu fie pusa cu mana! O agentie de publicitate este un prieten, altfel nu este!

5 afișare0 comentariu
  • Mihai Vladimir Anton

Ce inseamna o campanie de publicitate corecta?


Ce inseamna o campanie de publicitate bine facuta?


Ce inseamna o campanie de publicitate minunata?


Putem sa vorbim ore si zile intregi despre asta cu cei mai mari specialisti din lume... as vrea sa strang putin zilele si specialistii, orele intregi si sa o descriu cat mai simplu, cat mai clar, din ce am inteles eu:


O campanie buna de publicitate inseamna ca te uiti la un brand si vezi exact lucrul acela pe care nu l-a vazut nimeni pana acum si la care nu se uita lumea in general sau dacc il vede, nu il observa si nu il scoate in evidenta. Sa gasesti punctul ala si sa-l faci cunoscut tuturor oamenilor. Toate brandurile au plusuri si minusuri. Lucruri care se pot imbunatati, si lucruri care sunt in cadere sau in schimbare. Cand se schimba ceva, probabil calitatea cade, dupa care creste, dar toate brandurile au un punct bun, un punct minunat pe care il poti vedea si il poti arata si poti convinge oamenii ca ala este brandul! Asta inseamna sa analizezi, sa il studiezi si sa vezi chestia asta. Daca gasesti chestia aia buna, poti sa faci o campanie extraordinara, deci, o campanie de publicitate inseamna sa fii in stare sa vezi intr-un brand ceva ce nu au vazut altii si sa arati lumii chestia asta. Asta e o campanie de publicitate buna!

2 afișare0 comentariu